חגיגות ה25 של להקת המחול “ורטיגו". מאת

רגע לפני התחלת חגיגות ה25 של להקת המחול ורטיגו השתתפתי בסיור עיתונאים בכפר האמנות האקולוגי ורטיגו, השוכן בקיבוץ נתיב הל”ה ומשמש כמקום מפגש בין אמנות לסביבה. הביקור בכפר האקולוגי והצפייה בקטעים מהמופע החדש ” אחת. אחת ואחת” ,One. One & One הותירו אותי עם טעם של עוד

רגע לפני התחלת חגיגות ה25 של להקת “ורטיגו” השתתפתי בסיור עיתונאים בכפר האמנות האקולוגי “ורטיגו”, השוכן בקיבוץ נתיב הל”ה ומשמש כמקום מפגש בין אמנות לסביבה. הכפר הוקם על ידי בני הזוגעדי שעל ונעה ורטהיים מייסדי להקת ורטיגו.

20170117_115348

צילום: נירה פרי   הכוריאוגרפית והמנהלת האמנותית של ורטיגו נעה ורטהיים

התענגתי על טעימה מהמעדנים שהכינה השפית אורית קדם.

צפיתי בקטעים מיצירתה החדשה של הכוריאוגרפית והמנהלת האמנותית נעה ורטהיים ” אחת. אחת ואחת” ,One. One & One והשתתפתי בשיחה עמה.

כל זה קרה ביום חורף שמשי, עת מצאתי עצמי נוסעת למקום לא מוכר, כשהמילה ורטיגו מעוררת אצלי אסוציאציות של: סחרחורת קושי במיקוד, אי בהירות לגבי מה שקורה, בלבול.

האוטובוס עצר בסביבה פסטורלית, ברקע הרי ירושלים, הרבה ירוק , רקפות מקסימות וקבלת פנים חמה ועוטפת.

מחוץ לחדר הכניסה לאולם ההופעות זולה מזמינה שמרחה לי חיוך בלב.  כחובבת הודו מקומות כאלה גורמים לי להתערסל בטבע ולהיפתח לשמוע, לקלוט ולהתחבר.

20170117_111627

צילום: נירה פרי

בתום  ארוחה מעניינית וטעימה שכללה פשטידה עם פצפוצי אורז כתחליף לקמח , סלט שורשים, ועוד מיני מטעמים   חוויתי לראשונה מהי שטיפת כלים אקולוגית .  אני יכולה לציין שלמדתי שחוץ ממדיח ושטיפת הכלים הידנית המוכרת, יש שטיפה אחרת המתבצעת עם סבון אקולוגי וטבילה בקעריות מים. אני מעידה שהצלחת הייתה נקייה בסוף התהליך הכול כך פשוט.

20170117_113224